Case study
Zoo Borysew
Dzięki tej współpracy mamy 600 nowych, bardzo nietypowych przyjaciół…bo tyle zwierząt mieszka w największym, prywatnym zoo w Polsce.
Dla Zoo Borysew prowadzimy kompleksową obsługę promocyjną oraz odpowiadamy za sprzedaż biletów online.
Fundacja Łódź Akademicka
Mieliśmy zaszczyt współpracować z Fundacją Łódź Akademicka już 2 rok z rzędu.
Nasze działania koncentrowały się na trzech kluczowych obszarach: stworzenie strony, która nie tylko spełnia najnowsze standardy dostępności (WCAG 2.1), aplikacja mobilna dla Targów pracy APTON, kampania promocyjna na portalach pracowniczych
Reem Ventures
W dobie cyfrowej transformacji, Reem Ventures, pionier w dziedzinie inwestycji i zarządzania kapitałem ludzkim, postanowił przedefiniować swoją obecność online.
Naszym zadaniem było stworzenie spójnego wizerunku marki, który odzwierciedlałby jej innowacyjne podejście do finansów i inwestycji. Projekt obejmował opracowanie logotypu, key visual oraz programowanie strony internetowej.
Złotnicki
To nie tylko transport, to zawsze początek czyjegoś nowego życia. I to jest fascynujące!
Złotnicki – jedna z największych firm przeprowadzkowych na polskim rynku, codziennie pomaga komuś rozpocząć nowy rozdział. Podzielamy tę fascynację od 10 lat…
Nie faworyzujemy, lecz cieszymy się z długotrwałej współpracy opartej na partnerstwie. Właściciel firmy chciał utrzymać bardzo ważny dla niego marketing relacji.
TuPlaneta
Zmiany klimatyczne to jeden z najważniejszych problemów z jakim zmagamy się we współczesnym świecie, a gospodarowanie wodą – szczególnie na obszarach miejskich – jest kluczowym wyzwaniem.
Projekt “Moja Turkusowa Planeta” realizowany jest przy współpracy ze szkołami z Powiatu Piaseczyńskiego, przy wsparciu Funduszy Norweskich. Uczniowie mówią w nim głośno o konsekwencjach zmian klimatu, my sprawiamy, że ich głos jest słyszalny.
Z Pieca Rodem
Odmieniony wizerunek, szybka reakcja na komentarze w internecie, budowanie relacji z klientem – to nowa opowieść o łódzkiej cukierni
i piekarni. Tej samej, która kiedyś mierzyła się z hejtem, ale to było dawno.
Czasem najlepsze relacje zaczynają się od kryzysu – tak było w pracy z tym klientem. Negatywne komentarze, kryzys wizerunkowy producenta ciast i pieczywa połączył nasze cele. Stworzyliśmy nową opowieść o tradycyjnej łódzkiej piekarni, bazującej na naturalnych produktach i dawnych, sprawdzonych recepturach.
Niciarniana Park
Niciarniana Park potrzebowała kompleksowej promocji obiektu handlowego. Galeria miała już swoje uroczyste otwarcie, ale klienci wciąż niechętnie odwiedzali nowy obiekt.
W pierwszych 3 miesiącach obsługi udało nam się osiągnąć 40% wzrost widoczności marki w Internecie oraz 2500 nowych odbiorców. Uzupełnieniem naszych działań była bieżąca aktualizacja strony www.
Crowdy
Crowdy jest platformą dedykowaną spółkom działającym w różnych sektorach. Mogą na niej prowadzić swoje kampanie zarówno firmy z branży deweloperskiej, technologicznej, jak również z tradycyjnym usługowo-produkcyjnym modelem biznesowym.
Celem platformy Crowdy jest prezentacja przedsięwzięć, realizowanie działań z zakresu promocji prowadzonych kampanii pożyczkowych, lokowanie funduszy inwersorów w formie pożyczki. Dla firmy stworzyliśmy stronę, na której oparta jest cała idea funkcjonalności platformy.