360 strategies

100 ideas per minute for marketing campaigns.

We will tip you on how to talk about the brand, where to advertise it, to whom and what would be the budget to optimize ROI. The communication strategy is a starting point to implement business goals.


Jeżeli zauważasz w swojej firmie …

  • brak oczekiwanych zysków z kampanii marketingowej,
  • niską sprzedaż,
  • brak nowych klientów,
  • brak rozpoznawalności marki,
  • brak jasno określonych celów,
  • chaos organizacyjny.

…możemy Ci zaoferować

  • Analizy…słyszałeś to pewnie nie raz, ale to właśnie na podstawie wypełnionych tabelek, wcześniejszych ankiet, stawiania trudnych pytań Tworzymy najlepszą opowieść o Twojej marce. Taką, którą wypełni później Twoje tabelki…sprzedażowe.
  • Poznasz swoich klientów, ich potrzeby. Wspólnie przygotujemy dla Nich ofertę, która będzie się sprzedawać.
  • Analiza konkurencji
  • Szkoda czasu na zastanawianie się dlaczego Twoja konkurencja sprzedaje więcej – zacznij robić to lepiej! Przygotujemy obszerny materiał, w którym przedstawimy wyniki badań – kim jest Twoja konkurencja i jakie są jej mocne i słabe strony, i gdzie jest miejsce dla Ciebie.
  • Propozycja wartości
  • Odkryjesz, co jest najmocniejszą cechą Twojego biznesu, co sprawi, że klient zechce poczuć się częścią Twojej biznesowej społeczności i skorzysta z Twoich produktów czy usług.
  • Zrozumiesz, kim dokładnie jest Twój klient, zdobędziesz jego uwagę i przekonasz go do siebie. Jego oczekiwania będą wyzwaniem dla Ciebie i tym, co pozytywnie nakręci Twój zespół do działania. Przygotujemy persony, czyli wizualizację idealnego (ale realnego!) klienta, by nie był już tylko klientem, lecz Twoim wsparciem w biznesie, kim kogoś już lepiej znasz.
  • Benefity racjonalne i emocjonalne
  • Miło Ci będzie towarzyszyć, kiedy poczujesz satysfakcję i dumę, gdy klienci stwierdzą, że muszą mieć Twój produkt. Na podstawie wcześniej przygotowanych person, opracujemy benefity racjonalne i emocjonalne, czyli wszystkie korzyści, jakie warto wykorzystać w komunikacji, aby odbiorca poczuł potrzebę posiadania Twojego produktu lub usługi.
  • Komunikacja i content
  • W naszej strategii najpierw wymieniamy słowo “popularność”. Słowo “sprzedaż” jest następnym z kolei. Przygotujemy plan contentowy i wytyczne do komunikacji, by Twoja marka docierała skutecznie do odbiorców. Zaplanujemy działania zgodnie z lejkiem marketingowym, aby klient na każdym etapie decyzyjnym poczuł się zaopiekowany.
  • Analityka i działania performance
  • Przestaniesz ponosić zbędne koszty i zapanujesz nad budżetem. Jak zbierać i analizować dane na temat kampanii marketingowych? Jak zoptymalizować budżet? Skonfigurujemy niezbędne narzędzia do analizy działań performance. Przygotujemy propozycję kampanii – od celów i koncepcji, przez KPI i sugestię budżetu, aż do raportowania.
  • Gwarantujemy Ci bezpieczeństwo, partnerstwo i pełną przejrzystość działań.