Strategie 360

100 pomysłów na kampanie marketingowe na minutę. Podpowiemy Ci w jaki sposób mówić o marce, gdzie się reklamować, do kogo i w jakim budżecie – tak, aby optymalizować ROI z inwestycji. Strategia komunikacji to zawsze punkt wyjściowy do realizacji celów biznesowych.


Jeżeli zauważasz w swojej firmie …

  • brak oczekiwanych zysków z kampanii marketingowej,
  • niską sprzedaż,
  • brak nowych klientów,
  • brak rozpoznawalności marki,
  • brak jasno określonych celów,
  • chaos organizacyjny.

…możemy Ci zaoferować

  • Analizy…słyszałeś to pewnie nie raz, ale to właśnie na podstawie wypełnionych tabelek, wcześniejszych ankiet, stawiania trudnych pytań Tworzymy najlepszą opowieść o Twojej marce. Taką, którą wypełni później Twoje tabelki…sprzedażowe.
  • Poznasz swoich klientów, ich potrzeby. Wspólnie przygotujemy dla Nich ofertę, która będzie się sprzedawać.
  • Analiza konkurencji
  • Szkoda czasu na zastanawianie się dlaczego Twoja konkurencja sprzedaje więcej – zacznij robić to lepiej! Przygotujemy obszerny materiał, w którym przedstawimy wyniki badań – kim jest Twoja konkurencja i jakie są jej mocne i słabe strony, i gdzie jest miejsce dla Ciebie.
  • Propozycja wartości
  • Odkryjesz, co jest najmocniejszą cechą Twojego biznesu, co sprawi, że klient zechce poczuć się częścią Twojej biznesowej społeczności i skorzysta z Twoich produktów czy usług.
  • Zrozumiesz, kim dokładnie jest Twój klient, zdobędziesz jego uwagę i przekonasz go do siebie. Jego oczekiwania będą wyzwaniem dla Ciebie i tym, co pozytywnie nakręci Twój zespół do działania. Przygotujemy persony, czyli wizualizację idealnego (ale realnego!) klienta, by nie był już tylko klientem, lecz Twoim wsparciem w biznesie, kim kogoś już lepiej znasz.
  • Benefity racjonalne i emocjonalne
  • Miło Ci będzie towarzyszyć, kiedy poczujesz satysfakcję i dumę, gdy klienci stwierdzą, że muszą mieć Twój produkt. Na podstawie wcześniej przygotowanych person, opracujemy benefity racjonalne i emocjonalne, czyli wszystkie korzyści, jakie warto wykorzystać w komunikacji, aby odbiorca poczuł potrzebę posiadania Twojego produktu lub usługi.
  • Komunikacja i content
  • W naszej strategii najpierw wymieniamy słowo „popularność”. Słowo „sprzedaż” jest następnym z kolei. Przygotujemy plan contentowy i wytyczne do komunikacji, by Twoja marka docierała skutecznie do odbiorców. Zaplanujemy działania zgodnie z lejkiem marketingowym, aby klient na każdym etapie decyzyjnym poczuł się zaopiekowany.
  • Analityka i działania performance
  • Przestaniesz ponosić zbędne koszty i zapanujesz nad budżetem. Jak zbierać i analizować dane na temat kampanii marketingowych? Jak zoptymalizować budżet? Skonfigurujemy niezbędne narzędzia do analizy działań performance. Przygotujemy propozycję kampanii – od celów i koncepcji, przez KPI i sugestię budżetu, aż do raportowania.
  • Gwarantujemy Ci bezpieczeństwo, partnerstwo i pełną przejrzystość działań.