Opis działań
Niciarniana Park potrzebowała kompleksowej promocji obiektu handlowego. Galeria miała już swoje uroczyste otwarcie, ale niestety, klient borykał się z małą ilością klientów.
W pierwszych 3 miesiącach obsługi udało nam się osiągnąć 40% wzrost widoczności marki w Internecie oraz 2500 nowych odbiorców. Co przełożyło się na większą liczbę odwiedzających obiekt. Uzupełnieniem naszych działań była bieżąca aktualizacja strony www.
Social Media
Naszym zadaniem była aktywna promocja marki „Niciarniana Park” w social mediach (Facebook i Instagram) mająca na celu zbudowanie świadomości i zwiększenie rozpoznawalności galerii w woj. łódzkim. Zgodnie z założoną strategią zaplanowaliśmy działania w social mediach, współpracę influencerskie oraz promocje płatną w Meta Ads i Google Ads.
Kampanie płatne
Kampanie płatne Meta Ads i Google Ads dla ekskluzywnego centrum mebli prowadzone były do wyselekcjonowanej grupy odbiorczej w celu zbudowania świadomości, zaangażowania oraz interakcji z wydarzeniami prowadzonymi w NP. W kolejnym etapie lejka sprzedażowego remarketing skierowany do osób znających już markę – już z konkretnymi, promocyjnymi ofertami.
Public relations / Media relations
Ale to nie wszystko! Nasza opowieść o Niciarniana Park musiała nieść się jeszcze dalej! Dlatego nawiązaliśmy współpracę z naszymi łódzkimi mediami takimi jak: Radio Eska, Gazeta Wyborcza czy też LifeIn, przygotowując spoty radiowe oraz artykuły sponsorowane. Na obrzeżach miasta oraz w centrum Łodzi można było zobaczyć Niciarniana Park na bilboardach, które prezentowały zaprojektowane przez nasz zespół kreacje.
Aby zachęcić łodzian do odwiedzenia Niciarniana Park zorganizowaliśmy także „wieczór inspiracji” z udziałem łódzkich przedsiębiorców z branży wyposażenia wnętrz. Zwieńczeniem współpracy była organizacja 1. rocznicy otwarcia Galerii. Była to okazja do tzw. reopeningu tego miejsca. Dla naszych gości wystąpiła m.in. Marika Jóźwiak z programu „Totalne Remonty Szelągowskiej”, która udzieliła wskazówek w kwestii wyposażenia sypialni. Dodatkowo przygotowaliśmy strefę animacji dla dzieci, pyszne stoiska z kawą i lodami oraz warsztaty z rękodzieła.