Opis działań
Złotnicki to jedna z największych firm przeprowadzkowych na polskim rynku. Z nami od 10 lat…. Jak to mówią: „Takich lojalnych klientów ze świecą szukać…”. Nie faworyzujemy, lecz cieszymy się z długotrwałej współpracy opartej na partnerstwie.
Social media
Rafał Złotnicki – właściciel firmy chciał utrzymać bardzo ważny dla niego marketing relacji. Dlatego opieramy naszą komunikację na kanałach społecznościowych takich jak Facebook i Linkedin, w których systematycznie pozostajemy w kontakcie z klientami.
Strona www
Z wykorzystaniem ikonografii z key visual stworzyliśmy nowy layout strony oraz dodatkowe funkcjonalności, aby wzmacniać działania reklamy płatnej oraz UX EXPERIENCE. Wprowadziliśmy formularz symulacji wyceny przeprowadzki dla osób indywidualnych, aby usprawnić proces obsługi klienta.
Key Visual – projekty graficzne
Przygotowaliśmy kompleksowy dokument key visual, w którym połączyliśmy wizerunek firmy w jedną spójną Grupę Złotnicki. Nadaliśmy nowe elementy komunikacji marki. Inspiracją do działań okazała się sesja zdjęciowa w towarzystwie całego zespołu firmy. Zaprojektowaliśmy nie tylko wizytówki, teczki czy papier firmowy, ale również okleinę floty pojazdów.
Elementem przewodnim stała się litera „Z” w formie strzałki, która odzwierciedla dynamiczny charakter oferowanych usług oraz nawiązuje do hasła „Jesteśmy w drodze”. Trzy kolory odnoszą się do trzech filarów działalności firmy: transport, przeprowadzki i relokacja maszyn.
Kampanie Google ADS
Kampanie Google Ads skierowane są na pozyskiwanie nowych klientów w wybranych lokalizacjach w Polsce (głównie woj. łódzkie).
Prowadzimy 3 kampanie w celu zwiększenia sprzedaży usług z zakresu przeprowadzek, mebli biurowych oraz transportu maszyn.
W kampanii promującej sprzedaż mebli używanych uzyskaliśmy wyraźny wzrost przejść na aukcje OLX. Ważne, żeby podkreślić, że przejścia na OLX to prawie 30% wszystkich wejść użytkowników na stronę (z 666 wizyt użytkowników, aż 226 osób przeszło na olx).
Ruch na tej stronie to przede wszystkim reklamy (95% całego ruchu w witrynie).
W kampanii promującej przeprowadzki w Łodzi i Warszawie przeważa kontakt telefoniczny. 45% wszystkich kontaktów telefonicznych odbywa się poprzez reklamę w Google. Pozostałe kontakty pochodzą z wejść organicznych oraz z wejść bezpośrednich na stronę.
SEO
Każdy dobry marketingowiec wie, że w celu zapewnienia jak najlepszej i najwyższej pozycji strony w wyszukiwarce trzeba prowadzić zarówno działania SEM jak i SEO.
Pozycjonowanie rozpoczęliśmy od audytu strony, analizy konkurentów, dodania bloga branżowego oraz zadbaliśmy o jak największą ekspozycję na serwisach zewnętrznych.
Na bieżąco monitorujemy słowa kluczowe i z miesiąca na miesiąc proponujemy dedykowane rozwiązania dla marki.